.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمایت اصلاح طلبان از موسوی از سر ناچاری است

دبیر شورای راهبردی ائتلاف حزب الله گفت: « اصلاح طلبان پس از انصراف خاتمی شخص دیگری را نداشتند که از او حمایت کنند برای همین از سر ناچاری به موسوی پیوستند.»

حسین کنعانی مقدم پیشتر اعلام کرده بود که اصلاح طلبان بعد از انصراف خاتمی از انتخابات خارج شده اند.

به همین علت خبرنگار «فرارو» از او پرسید که آیا بعد از حمایت احزاب اصلاح طلب از موسوی آنها به انتخابات بازگشته اند یا خیر که او گفت: ««من یک تعبیری داشتم و گفتم که با خروج آقای خاتمی از انتخابات اصلاح طلبان کلا از انتخابات خارج شدند و رقابت را واگذار کردند و آقای میرحسین موسوی نماینده اصلاح طلبان نمی باشد. ایشان کاندیدایی است که اصلاح طلبان از ایشان حمایت می کنند چون کس دیگری را نداشتند که درمقابل آقای احمدی نژاد مطرح باشد. به خاطر همین است که هنوز هم اعتقاد دارم که اصلاح طلبان رقابت را واگذار کردند و آقای میرحسین موسوی و آقای کروبی هیچ کدام نماینده اصلاح طلبان نمی باشند.»

وی افزود: « مواضعی که ایشان داشته است از بعد مسائل اصلاح طلبان نیست. ایشان در خیلی از مسائل نگاه شان اصول گرایی است اما درباره مسائل آینده معتقد به بحث اصلاح در امور است.»

دبیر شورای راهبردی ائتلاف حزب الله افزود: «مباحثی که موسوی مطرح می کند با دوم خردادی بودن خیلی تفاوت دارد. ایشان در جریان دوم خرداد و در دو دولت اصلاحات حضور نداشتند و سابقه ایشان بیشتر به دوران دفاع مقدس و جریانات آن زمان بر می گردد که ایشان اصول گرا صحبت و بحث می کردند، یعنی بحث اصول انقلاب.»

کنعانی مقدم خاطر نشان کرد: «ما اعتقاد داریم که جبهه دوم خرداد به خاطر خلا آقای خاتمی به دنبال این است که بر این موج سوار شود و خودش را نجات دهد.»

وی با بیان اینکه طی روزهای آینده ائتلاف حزب الله دیداری با مهندس موسوی خواهد داشت اعلام کرد: «ما چند سوال از ایشان داریم. اول اینکه آیا ایشان تمایل دارند یک دولت ائتلافی داشته باشند؟ دوم برنامه های ایشان را باید بدانیم. سوم مرزشان با بعضی از گروه های اصلاح طلب ساختار شکن را باید بدانیم و درصورتیکه در شورای راه بردی به نتیجه برسیم انشاالله از ایشان حمایت خواهیم کرد.»

وی در پایان گفت: «در حال حاضر شورای راه بردی ائتلاف حزب الله آقای خرازی را به عنوان کاندیدا معرفی کرده است.»


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.